sobota, 22 sierpnia 2009

Start

Witam!
Oto trafiłeś Drogi Internauto na mój blog. Czytasz właśnie pierwszy post, więc myślę, że warto przedstawić tematykę tejże strony. Wiele razy gdy z nudów surfowałem po internecie denerwowało mnie, że nie mogę znaleźć strony dedykowanej prawdziwemu facetowi. Miejsca, gdzie przy chłodnym piwku, mógłbym poczytać o oryginalnych gadżetach, nadchodzącej modzie, zdrowiu czy ciekawych imprezach. Oto więc, natchniony potrzebą, piszę pierwszy post. :) Zachęcam do zaglądania na mój blog i komentowania. Z chęcią odpiszę także na wszystkie maile. Mam nadzieję, że ta strona będzie miłą odskocznią od nudnej, dłużącej się pracy, zrzędzącej żony/dziewczyny/upodobanki lub dłuuugich korków na obwodnicy. W końcu mamy 2009 rok, czytać blogi można także dzięki smartfonom w zaciszu własnych czterech kółek ;) Tyle słów wstępu, do usłyszenia!

Brak komentarzy: