wtorek, 25 sierpnia 2009

Dotykowe telefony do 1500 zł

Witajcie!
Zbliża się nieuchronnie czas zmian :] Mój Samsung F480 ewidentnie mnie już wymęczył. Nie był tak funkcjonalny a zarazem multi-użyteczny jak myślałem. Aktualnie poszukuję telefonu do około 1500 zł. Ważne, aby miał wi-fi i GPS. F480 nie ma żadnej z nich. Dodatkowo ma strasznie niewygodną przeglądarkę. :/ Niby posiada te 5 mega pixeli ale fotki też nie ścinają z nóg. Na celowniku mam:


HTC Hero








LG Arena








Samsung Omnia HD







Nokia 5800








Wszystkie te telefony można dostać za około 1500 zł na allegro bez simlocka. Osobiście jestem zafascynowany nowym produktem HTC. Posiada najbardziej zaawansowany system android, multi-touch i flash w przeglądarce. Nie ma niestety lampy doświetlającej i tu dużo traci w porównaniu z pozostałą dwójką. Omnia HD strasznie kusi jakością filmów, ale już teraz przy moim F480 boję się, że to po prostu kolejny szajsung z przeszkadzającymi zaślepkami. Pozostałe dwa telefony to dla mnie dalej zagadka. Arena zbiera świetne recenzje, lecz jego menu nie wygląda elegancko, minimalistycznie ale trochę kiczowato. Choć może wydziwiam ;) O nokii jako o firmie czytałem niedawno dużo negatywnych opinii, do tego ten model ma podobno jakieś wady fabryczne. Co by tu wybrać...
Pod spodem podaję linki ze specyfikacjami dla zainteresowanych. Zapraszam do komentowania! Pozdrawiam


HTC HERO

LG ARENA

SAMSUNG OMNIA HD

NOKIA 5800

1 komentarz:

dotykowe.blox.pl pisze...

Witajcie,

Jestem w podobnej sytuacji. Niedługo chcę zmienić telefon na dotykowy. Podsyłam wiec link do bloga, na którym zbieram informacje o różnych telefonach z dotykowym wysświetlaczem. Może się komuś przyda: www.dotykowe.blox.pl